Lehdistötiedote: Uusia yhtiöjärjestelyjä

Lehdistötiedote: Uusia Yhtiöjärjestelyjä
3.1.2022 allekirjoitetulla sopimuksella Toimistosavotta Oy hankkii yrityksen perustajalta Marko Ruuskaselta osuuden yhtiöstä. Samassa yhteydessä Toimistosavotta Oy myy kokonaan edustamansa Konica Minolta tulostusliiketoiminnan Marko Ruuskasen perustamalle uudelle osakeyhtiölle, joka tulee toimimaan Mikkelissä, Savonlinnassa ja Jyväskylässä. Toimistosavotta Oy:n aikaisemmassa ylläpidossa oleva huoltosopimuslaitekanta siirtyy kokonaisuudessaan liiketoimintakaupassa eikä aiheuta asiakkaille muutoksia.
Samalla päivämäärällä Ville Karttunen aloittaa Toimistosavotta Oy:n toimitusjohtajana ja vastaa kokonaisuudessaan Toimistosavotta Oy:n operatiivisestä toiminnasta. Entinen pääomistaja Marko Ruuskanen jää yritykseen vähemmistöosakkaaksi ja on mukana kehittämässä yhtiötä hallituksen jäsenenä. ”Villellä on pitkä kokemus alalta ja kevään 2021 osakkuuden myötä halua ja energiaa kehittää toimintaa entistä enemmän kaluste-, työergonomia- ja tarvikeratkaisujen saralla”. Kulunut tilikausi on osoittanut, että suunta on oikea ja uusien rekrytointien ja toimipisteiden avaamisen myös kasvua haetaan systemaattisesti.

Kuva: Vasemmalla Ville Karttunen ja oikealla Marko Ruuskanen.

Lehdistötiedote_030122

Toimistosavotta Oy

Toimistosavotta Oy on keväällä 2008 perustettu yritys, joka tarjoaa asiakkaille ratkaisuja toimisto- ja julkikalustamiseen sekä työergonomiaan ja toimistotarvikkeisiin liittyen.

Edustamme EFG European Furniture Groupia, joka on yksi Euroopan johtavista toimistokalusteratkaisujen valmistajista. Mallistomme ydin koostuu omista laadukkaista tuotemerkeistä, joita täydennämme useiden yhteistyökumppaneidemme mallistoilla.

Toimintamme perustana on luoda yhdessä asiakkaidemme kanssa ratkaisuja, jotka tuovat heille lisäarvoa työhyvinvointiin ja työssä viihtyvyyteen. Palveluumme sisältyy uutena myös 3D-tilasuunnittelu / sisustussuunnittelu, leasingrahoitus sekä asennuspalvelut.

Yrityksemme toimii Etelä-Savossa ja Etelä-Karjalassa sekä nyt myös osassa Kaakkois-Suomessa.

www.toimistosavotta.fi

Lisätietoja: